Prijsvraag 4 juni: Here we go!!!

4 juni 2019 - Greenville, Maine, Verenigde Staten

De komende dagen reizen we van de USA naar Canada. Omdat de de uiteindelijk te bezoeken plaatsen best ver uit elkaar liggen en we graag wat rustig willen reizen, hebben we het stuk opgeknipt in een aantal reisdagen. Wellicht valt er wat minder te bloggen en om te voorkomen dat jullie van saaiheid in slaap vallen, hebben we voor de komende 3 dagen een prijsvraag bedacht.

Vandaag reisdag 1, we gaan van Southwest Harbor naar Greenville (Maine) bij Moosehead Lake.

Prijsvraag dag 1, in de categorie ‘reizen’, de volgende vragen:

———————-

Vraag 1 (bonusvraag)

Wie heeft ons naar Schiphol gebracht en haalt ons (hopelijk😆) ook weer op?

A) Laura

B) Laella

C) Deborah

——————-

Vraag 2

Van welke vervoersmiddelen hebben we tot nu toe gebruik gemaakt? Het vliegtuig geven we je cadeau 🤓.

—————-

Vraag 3

Hoe lang en hoe hoog is onze camper?

(Hint: wie lacht het best op de route die toch gereden is?)

————-

Je hebt tot zaterdag 8 juni 18:00 uur (Nederlandse tijd) de tijd om alle vragen te beantwoorden. Zet je antwoorden gewoon als reactie op onze blog. Omdat je de reacties van anderen zou kunnen zien, geldt het antwoord dat je als eerste hebt gegeven.

SUCCES!! 😁😎🍀

Wij maken zo spoedig mogelijk de winnaars bekend🎉.

Over de uitslag kan niet gediscussieerd worden 😂😂.

1. R Kers:
    4 juni 2019
    app je de antwoorden wel. want anders wordt t te gemakkelijk voor de volgende.. ahaha!! en ik ga natuurlijk voor goud!
  2. Marianne van Lokven:
    3. 11 meter lang, 12 feest hoog
  4. Yvonne:
    Appeltje eitje volgens Sebas 😉
    Vraag 1: A
    Vraag 2: auto, vliegtuig, hotelshuttle, trein, busje, helikopter, fiets, boot en niet te vergeten jullie slagschip aka camper.
    Vraag 3: 11 meter lang en 12 🐾 hoog
  5. Majola:
    5 juni 2019
    Nancy gelooft zéker dat deze voor ons is!!
    Vraag 1: wíj hebben jullie gebracht!
    Vraag 2: trein, step, ligfiets en scootert.
    Vraag 3: camper??
  6. Ilona:
    6 juni 2019
    Vraag 1: Laura.
    Vraag 2: Auto,Vliegtuig,Hotelshuttle,Trein,Lift,Camper,Busje,Helicopter,Boot,Fiets!!
    Vraag 3: 11meter lang en 12 feet hoog!
  7. Gert en Jeannette:
    8 juni 2019
    1; A
    2; auto, vliegtuig, trein, busje, lift, camper, fiets, helikopter, boot, benenwagen
    3; 11m lang en 12 feet hoog