En dan nu... de uitslag van de prijsvraag ๐Ÿฅ๐Ÿฅ

9 juni 2019 - Tadoussac, Canada

Om het spannend te maken....tromgeroffel ๐Ÿฅ๐Ÿฅ....eerst de goede antwoorden:

Vragen 4 juni:

1: A (B en C ook, want dat zijn al haar namen)

2: Auto, Shuttle/busje, helikopter, bus, trein, boot, fiets, RV

1: A

2: C

3: B

4: Poutine

Gert & Jeannette รฉn Jolanda hadden alle vragen goed ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽ‰.ย Van harte gefeliciteerd ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ!

1๏ธโƒฃ Gert & Jeannette waren bij vraag 4 van 5 juni net iets gedetailleerder, dus voor hen het originele Moose t-shirt๐Ÿ‘š.

2๏ธโƒฃ Jolanda wint daarmee de tweede prijs, het All American Pancake pakket๐Ÿ˜‹.ย

3๏ธโƒฃ Voor Ilona, Marianne, Rita, Riek en Majola was het een โ€˜close callโ€™๐Ÿ˜†. Daarom nemen we voor jullie allemaalย een flesje Maple Syrup mee.๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ฆ

En last but not least, lieve brave Sebas ๐Ÿถ: jij wint een hele bijzonders prijs! Speciaal voor jou noemen we de troostprijs: de poedel(prijs)๐Ÿฉ๐Ÿ˜‚. Wat dat is, is nog een verrassing....

1. Yvonne:
    10 juni 2019
    Whoop whoop ๐Ÿถ๐Ÿคฃ de eerste prijs tot nu toe in zijn hele leven! Hij is ook nog maar vijf maandjes jong ๐Ÿฃ knap hoor. Zijn โ€œpawrentsโ€ zijn natuurlijk supertrots op hem! Sebas wacht geduldig tot jullie klaar zijn met vakantievieren om zijn poedelprijs in ontvangst te nemen. Ik zag hem net denken: โ€œwat is dat, een poedelprijs? Is dat een soort labradoodle of hotdog?โ€๐Ÿคฃ๐Ÿ˜†๐Ÿ™ˆ
  2. Jolanda:
    Yeahhhhhh ๐Ÿฅˆ๐Ÿฅˆ๐Ÿฅˆ.
  3. Gert en Jeannette:
    10 juni 2019
    Haha...super...leuk...de 1e prijs joehoe...win nooit wat maar nu dan toch...๐Ÿ˜…๐Ÿ˜๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜†๐Ÿค“๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ซ๐ŸฆŒ
  4. Majola:
    Yeahhh! ๐Ÿ˜„ En gefeliciteerd aan de winnaars ๐Ÿ‘๐Ÿ’ช
  5. Riek:
    Ik natuurlijk ook blij.
    Want ik zie mijn naam ook in een rij !!
    Haa haa niet geschoten altijd mis๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‰
  6. Marianne van Lokven: