Wie het laatst lacht....

18 mei 2019 - Niagara Falls, Canada

Vandaag halen we de camper!! Maar eerst ontbijten in het hotel. Het ontbijt is best prijzig, de porties zijn klein. Wij begrijpen de anderhalfzitsstoelen dan ook niet, want van zo’n ontbijt word je echt niet dik hoor.

We worden door de camperverhuurder opgehaald. In het busje zit een Belgisch stel met 2 kinderen. Ze vragen ons helemaal uit over hoe je een roadtrip doet, want zij gaan dit voor de eerste keer doen. Niet dat wij alles weten, maar helemaal groen zijn wij natuurlijk ook niet meer.

Na de formaliteiten als rijbewijzen checken, paspoortcontrole, ondertekenen van allerlei documenten en het checken van onze kredietwaardigheid op onze creditcard gaan we met het andere stel naar hun camper voor een uitleg.

Terwijl we buiten staan vraagt de Belgische man aan Marieke of wij ook zo’n camper hebben, want hij vindt ‘m heel groot en is zichtbaar fier op zijn motorhome.

Marieke zegt dat wij een iets andere hebben. Hij moet daarom lachen, want zijn camper is toch wel mooi en groot! Op dat moment komt een medewerker van het verhuurbedrijf met de grootste camper aanrijden die je huren kunt, hij toetert en steekt zijn duim op naar Marieke. Tja...die van jullie is inderdaad een beetje anders 😆.

En eerlijk is eerlijk, niet alleen de Belgische meneer is onder indruk van de Maxi Motorhome. We hadden groot verwacht, maar dit is toch wel iets meer dan ‘ietsje groter dan de vorige keer’.

De camper is bijna 11 meter lang en heeft over de gehele lengte aan de bestuurderskant een slide out, een aparte slaapkamer én badkamer, een keuken met koelkast, vriezer, magnetron en een aparte oven, een relaxte tweezitsbank met uitklapbare voetenbank, en een eethoekje. Wat ook fantastisch is, is dat deze camper alleen nog maar van de fabriek naar de verhuurder is gereden. Spiksplinternieuw dus! Whooohoowww, dat is pas een schoon bed.

We cruisen naar de Walmart waar we de bigspenders uithangen. Eerst een kar met non-food campingsupplies en daarna een kar vol met eten en drinken.

Onze eerste camping is niet ver rijden en een kleine twee uur later staan we bij Niagara falls ons huis voor de komende 5 weken in te ruimen.

1. Ilona:
    20 mei 2019
    Wauw!!!! Dat is een luxe appartement op wielen. Van alle gemakken voorzien alleen de huishoudelijke hulp ontbreekt!!🤣🤣🤣🤣🤣 Fijne reis!!!
  2. R Kers:
    20 mei 2019
    Wat n verhaal!! :-) :-) lastig parkeren?!?